فروشگاه جامع تحقیقات و پروژه های علمی,تحقیق,مقاله,کارآموزی,کارآفرینی,پروژه

پرفروش ترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. توجه فرمایید هزینه پرداختی شما بابت آماده سازی فایل ها جهت دانلود می باشد و از شما عزیزان هزینه ای بابت خود فایل دریافت نمی گردد و در صورت نارضایتی هزینه دریافتی قابل بازگشت می باشد. این پروژه ها فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از ارائه به عنوان پروژه درسی خودداری فرمایید(درغیر اینصورت عواقب متوجه خریدار است و سایت مسئولیتی ندارد))

راهنماي نگارش پروپوزال

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 6

 

راهنماي نگارش پروپوزال

اصغر ناصري، ارديبهشت 1383

 

 

 

مقدمه

هدف كلي هر پروپوزال ترغيب خواننده آن به انجام كاري است. اين خواننده مي تواند يك مشتري بالقوه باشد كه در نظر داريم تشويق به خريداري محصول يا خدمات ما گردد، و يا كارفرمايي كه مي خواهيم او را به سرمايه گذاري در امر اجراي يك پروژه ترغيب كنيم.

هر پروپوزال يك طرح براي برآورده ساختن يك نياز پيشنهاد مي نمايد و دريافت كننده آن، طرح پيشنهادي را با توجه به اينكه پروپوزال مزبور به سوالات زير تا چه اندازه خوب پاسخ مي دهد، ارزيابي مي نمايد:

 

·        پيشنهاد ما چيست؟

·        براي انجام آن چگونه طرحريزي كرده ايم؟

·        چه زماني را براي انجام آن برنامه ريزي كرده ايم؟

·        چقدر هزينه براي انجام اين طرح لازم است؟

 

در نگارش پروپزال سطح دانش مخاطبين و نيز موقعيت آنان بايستي در نظر گرفته شود. اگر مخاطب پروپوزال داراي دانش فني كافي نيست، بايد همراه در ابتداي آن يك مقدمه اجرايي به زبان غيرفني و ساده آورده شود.

استاندارد كاملاً تعريف شده اي براي نگارش يك پروپوزال وجود ندارد، ليكن فرمت هاي متداول متعددي موجود است و برخي از سازمانها، بخصوص سازمانهاي سرمايه گذار و اعطا كننده كمك مالي، فرمت هاي از پيش تعيين شده اي براي اينكار دارند. در اينجا يك فرمت كلي براي اين منظور پيشنهاد مي شود.

 

فرمت كلي يك پروپوزال

 

1. مقدمه

معرفي پروپوزال

اگر پروپوزال را در پاسخ به يك “درخواست پروپوزال“ (RFP) ارسال مي كنيد، مقدمه اي براي آن فراهم كنيد كه در آن شماره، تاريخ، شماره تماس با مشتري يا كارفرما و غيره آورده شده باشد. در غير اينصورت، دليل ارسال پروپوزال، دريافت كننده آن (با نام) و چگونگي پاسخ مورد انتظارتان را در اين مقدمه ذكر كنيد.

 

معرفي سازمان ارسال كنده پروپوزال

سازمان ارسال كننده را بروشني معرفي كرده و بر ارزش نقش آن براي كارفرما يا مشتري تاكيد كنيد.

 

سوابق كاري

تجارب و سوايق كاري سازمان يا شركت خود را بطور خلاصه ذكر كنيد.

 

 

2-1. محصولات ارائه شده

معماري

معماري طراح شده براي محصولات يا خدمات ارائه شده را شرح دهيد.

 

پيكربندي

نحوة پيكربندي محصولات توسط خود يا مشتري را بيان كنيد.

 

جنبه هاي خاص و مزايا

اصلي ترين جنبه هاي محصولات پيشنهادي و مزاياي مربوط به آنها را شرح دهيد.

 

مشخصات

عملكرد و ساير مشخصات محصولات پيشنهادي را شرح داده و يا در ضميمه پروپوزال بياوريد.

 

2-2. خدمات ارائه شده

بكارگيري

نحوه نصب و بكارگيري را شرح دهيد.

 

يكپارچه سازي

نحوه يكپارچه سازي با محيط موجود را شرح دهيد.

 

نگهداري و پشتيباني

نگهداري و پشتيباني فراهم شده براي مشتري را بيان كنيد.

 

روش تحويل

روش تحويل خدمات و رويه هاي مربوطه را بيان كنيد.

 

كاهش ريسك

تعريف واقع بينانه اي از ريسك هاي مواه با پروژه و نحوه كاهش آنها ارائه دهيد.

 

تضمين كيفيت

شرح انچه براي تضمين كيفيت انجام خواهيد داد.

 

3. تجارب و سوابق كاري مرتبط

 

خلاصه اي از پروژه هاي انجام شده

توصيف پروژه هاي مشابهي كه قبلاً توسط شركت انجام شده است.

 

مراجع و شواهد

شواهد و نقطه نظرات مشتريان قبلي خود را ذكر كنيد.

 

4. هزينه و قيمت گذاري

 

روش تعيين قيمت

قيمت مورد نظر چگونه محاسبه شده است؟

 

قيمت گذاري

قيمت محصولات و خدمات خود را بيان كنيد.

 

نحوه پرداخت

نحوه پرداخت قيمت محصولات يا خدمات خود توسط مشتريان را بيان كنيد.

 

موارد قانوني

هرگونه موارد و نيازمندي هاي قانوني مورد نياز قراردادها را بيان كنيد.

 

سرفصل هاي ذكر شد تنها جنبه پيشنهادي داشته و هيچكدام قطعي و غيرقابل اجتناب نمي باشند. بمنظور آشنايي بيشتر نمونه خوبي از يك پروپوزال در ادامه آورده شده است.

 

نمونه اي از يك پروپوزال

 

Educational Technology Evaluation Design

Introduction

Sun Associates, an educational technology consulting firm, specializes in designing customized evaluation and assessment procedures to evaluate and assess the impact of educational technology on teaching and learning. Our evaluation work is designed to take schools and districts beyond their current strategic technology plans and into an area where they can begin to assess their progress in meeting the vision and goals of these plans. Our work centers around a process which combines practice profiling, the development of indicators of success, and the creation of data collection procedures which are to be used to perform a formative progress evaluation of a school or district's educational technology initiative. In many cases, our clients choose to combine our work in designing an evaluation procedure with an audit of current technology implementation, and various reporting options. These options might include a final written report which details the developed evaluation strategy and provides a summative evaluation for the activities of the school/district's technology efforts.

Framing the Task

Many of Sun Associates' clients have made dramatic commitments to implementing and integrating technology in all areas of their educational environments. These schools and districts are making steady progress towards fully integrating technology tools in all areas of teaching and learning. Nevertheless, as with all well-managed implementation efforts, questions of performance must be asked. These questions are necessary not just to find out what is and is not working, but formative evaluation of performance is a critical factor in fine-tuning and improving future implementation efforts and planned activities. In this way, evaluation is a key component of all educational technology planning and implementation efforts. The question then turns to one of how to best accomplish this evaluation.

Activities

Sun Associates works with school districts across the country to design and implement evaluation strategies which inspire reflection and change. Our process for doing this is rather simple and roughly breaks down into the following steps:

1. Development of evaluation priorities with the participating district.

We understand that the evaluation should focus specifically on the activities of a school or district's current technology initiative. In many cases, this means that evaluation will be taking a hard look at the impact that staff development has had on technology implementation. In all cases, we resist looking at only technology infrastructure. Districts are fully capable of "counting computers" on their own. Our task is to help schools and districts articulate their original vision and teaching and learning goals into viable evaluation priorities and questions. In other words, we help districts answer the question "What difference is all this technology making in terms of teaching and learning?"

2. Work with a representative team of district staff - classroom teachers (users), administrators, trainers, and others as identified by client - to develop practice profiles of what constitutes effective implementation of the chosen priorities.

This is the heart of the evaluation process as it defines the indicators to be used to evaluate success in the chosen priority areas.

For example, if we focus on just one aspect of technology implementation - staff development -we may ask "What does truly effective teacher use of technology look like?" In this way, the team identifies its optimum desired outcome for use of the particular technology. One of the major roles of Sun Associates consultants, as facilitators in these discussions, is to insure that the team does not under or over estimate their desired outcomes. This is why the process requires a facilitator experienced in both the realities of the chosen district and the full range of possibilities for any particular technology.

Indicator development does not stop with defining indicators for optimum success. Rather, the team is asked to define indicators which describe "less than optimum" levels of achievement that when arranged in order would culminate in the optimum success. Arranged in a matrix, these indicators form a rubric which will be used to measure the school or district's success and progress in meeting desired outcomes.

3. Develop data collection procedures

Once indicator rubrics have been developed for all desired elements of priority areas, the school or district evaluation team develops lists of data and other supporting evidence that needs to be collected to measure the district's performance within the rubric. We facilitate the development of data collection process, and are sure to add in various data collection procedures that we are aware of and that the team might overlook.

It is important to note - and this is a point that always needs to be made to the project team - that data is not restricted to quantitative information and/or simple survey data. Rather, data can and should include things such as interviews, observations, and a variety of stories about the experiences involved with technology integration.

In addition to the above, Sun Associates can create a final written report that collects all of the indicators, rubrics, and data collection devices/objectives. These materials can be organized into an evaluation plan for the district and presented as such to the district's Technology Committee, School Committee, or other policy/oversight board.

Summary

In summary, Sun Associates works with schools and districts to create and implement educational technology


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file200_1541639_8800.zip18.2k