فروشگاه جامع تحقیقات و پروژه های علمی,تحقیق,مقاله,کارآموزی,کارآفرینی,پروژه

پرفروش ترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. توجه فرمایید هزینه پرداختی شما بابت آماده سازی فایل ها جهت دانلود می باشد و از شما عزیزان هزینه ای بابت خود فایل دریافت نمی گردد و در صورت نارضایتی هزینه دریافتی قابل بازگشت می باشد. این پروژه ها فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از ارائه به عنوان پروژه درسی خودداری فرمایید(درغیر اینصورت عواقب متوجه خریدار است و سایت مسئولیتی ندارد))

رفتار فردی 9 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

فهرست

1: خلاصه اجرايي

2: كلمات كليدي

3: مقدمه

4: ارزشها و اخلاقيات در دنياي متغير

5: وقتي جامعه تغيير مي كند، انتظارات نيز تغيير خواهد كرد.

6: ميدان ديد

7: ارزشها، اخلاقيات و حسابداري

8: تعيين و توسعه ارزشهاي رفتاري سازمانها

9: راهنمايي با نمونه

10: راهنمايي طبق اصول و مقررات از طريق CMA

11: راهنمايي طبق اصول از طريق همه مديران و ناظران

12: نظام اخلاقي و كنترل هاي داخلي

13: تقاضاي عملي- تبديل خواسته به واقعيت

14: همه اصول با حقوق مردم شروع مي شود.

15: نقش مهم آموزش كارمندان

16: تبديل اخلاقيات به وجدان كار

17: اخلاقيات به عنوان روشي براي مديريت كار

18: تلفيق قانون هاي اخلاقي به پروژه تجارت

19: سنجش و اصلاح رضايتهاي اخلاقي

20: حلقه بازتاب عملكرد انسان

21: كاربرد ابزار بررسي

22: اهميت خروجي- چارچوب (لو دادن خطاكاران)

23: توضيحات

24: مراجع و منابع

چكيده اجرايي:

بعنوان تحول اقتصادي براي واقعيت مديريت دانش در قرون 21 كه در آن دارايي نامحسوسي كانون اصلي بهره رقابتي است، رفتار فردي از رهبران به كارمندان اصلي مي تواند شهرت سازمان را بوجود آورد يا از بين ببرد.

اين موضوع مي تواند تأثير مهمي روي شهرت يك سازمان، ارزش سهام آن سازمان و توانايي جذب و حفظ مشتريان و كارمندان دارد و اين موضوعات به خوبي افزايش خطر نارضايتي هاي گزارش شده تأثيرگذار است. سياست جهاني تأثير موضوعات رفتاري را افزايش مي دهد. در كشورهايي كه فرهنگ هاي مختلف دارند، استاندارد ارزشي و اخلاقي سازمانها نيز ممكن است فرق كند. كارمندان در هر كشوري ممكن است پيش زمينه هاي متفاوتي دارا باشند جايي كه اعمال ملي سنتي سازمان مادر و مقام بالاتر تفاوت خواهد كرد افراد مسافرتهاي بين كشوري مي كنند براي اينكه تحصيلات كسب كنند. هر موضوعي در نياز هر سازمان براي تشخيص اصول رفتاري خود اثرگذار مي باشد، در طي تشخيص ارزشهاي ساختاري اش و از اين يك نظامنامه اخلاقي و راهنماي شركتهاي سهامي ايجاد مي شود كه رهنمودهايي را در تصميم گيري هم در قسمتهاي داخلي و هم در روابط خارجي و تجهيزات پيروي از قانون فراهم مي كند. چنين راهنمايي هايي يك عنصر مهم در ايجاد يك چارچوب براي مديريت اخلاقي مي باشد. اين اظهارات حسابداري مديريت روي اينكه چه چيزي ضروري است براي ايجاد توجه به هدايت اخلاقي و اينكه چطور روي مديريت خط و كنترل هاي داخلي اثر مي گذارد متمركز مي شود. SMA گامهاي مورد نياز سازمان ها را براي اينكه ارزش هاي شركتي را روشن كند و تشخيص و توسعه دهد، توضيح مي دهد و از اينهاست كه نظامنامه رفتار اخلاقي ايجاد مي شود.

مهمتر از همه اينكه نشان مي دهد چطور مافوق ايجاد كلمات و لوح هاي روي ديوار حركت كنيم براي واقعيتي كه تعهد واقعاً روشي مي شود كه سازمان بر مبناي روزانه عمل كند. در اين ميان، خطر مربوط به رفتار فردي و تصميم گيري مي تواند مربوط به فرايندهاي مديريت كلي طرح ريزي، سازمان دهي، كارمندان، جهت گيري و كنترل باشد و هم چنين موضوعات وابسته به اصول تصميم گيري كه مي تواند با رفتار راهنمايان و رهبران، فرآيند كار شركت، روابط بين بخشها و نظامهاي اندازه گيري و كنترل شود همراه مي شود.

سازمان هايي كه در يك هيئت بر مبناي استقرار توقعات رفتاري در طي نظامنامه اخلاقي جانشين مي شود يك اساس و مبنا براي ارزيابي خطرات افزايش يافته، ايجاد خواهد كرد و هم چنين شفافيت بيشتري براي افراد مسئول در حاكميت شركتهاي سهامي ايجاد خواهم كرد و همينطور افزايش مي دهد احتمال اينكه تعهداتي در كلمات ايجاد شود كه واقعاً در عمل هم به كار برده مي شود. همانطور كه نتيجة CEO و CFO، نياز به تعهداتي دارد كه نشانة رضايت خواهد بود با درجه بالاتر دانش انجام مي شود و مطمئناً كلمات و اعمال در حقيقت به هم پيوسته اند و با هم همراه مي باشند.

كلمات كليدي: اخلاقيات، رفتار مطابق با اصول و مقررات، نظامنامه اخلاقي، SOX، قانون sarbaxes-oxely، رضايت و اطاعت، ارزشها.

مقدمه: در حاليكه اخلاقيات موضوع جديدي نيست، ولي به عنوان نتيجه بازنمود حوزه شخصي و عمومي و موضوعات گزارش شده و شرايط اطاعت از قانون sarbaxesoxely از اهميت و پديداري خاصي برخوردار است. دروس آموخته از Exrox و موقعيت هاي ديگر توسعه يك سياست اخلاقيات را نمايان مي كند كه يك سازمان بر اساس اصول و مقررات ايجاد نمي كند، هر كدام كه بيشتر يك ديد مشترك داشته باشد يك سازمان تصوري را ايجاد مي كند.

رفتار مطابق با اصول منحصراً توسط قانون پابرجا نمي ماند. افراد و سازمانها مي توانند به طور قانوني عمل كنند حتي اگر بر اساس اخلاقيات عمل نكنند. رفتار مطابق با اصول و مقررات توسط اطاعت از قوانين مشتق نمي شود بلكه با يك سري از ارزشها كه يك معيار براي تصميمات موقعيتي را فراهم مي كنند جايي كه قوانين ممكن است براي پوشش هر حقيقت موجود نباشد اخلاقيات در مورد درستي و استحكام فرايند تصميم گيري است كه طي آن موضوعات حل مي شوند.

عبارت «رفتار مطابق با اصول و مقررات» مربوط به توانايي يك فرد يا گروهي از افراد است كه از يك سري انتظارات كه قسمت شده اند پيروي مي كنند، تاريخ نشان داده است كه ويژگي كليدي نابرابر از سازمان هاي حرفه اي (از قبيل اتحاديه هاي صنفي يا گروه هاي حرفه اي ديگر مثل حجاران، پزشكان و ديگران) كه توانايي آنها نياز به اعضايشان دارد، همانطور كه يكي از شرايط اينكه بخواهيم قسمتي از يك اتحاديه شويم، از طريق قانون رفتار يا عمل طبق مقررات و


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file211_1541685_5651.zip16.2k