فروشگاه جامع تحقیقات و پروژه های علمی,تحقیق,مقاله,کارآموزی,کارآفرینی,پروژه

پرفروش ترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. توجه فرمایید هزینه پرداختی شما بابت آماده سازی فایل ها جهت دانلود می باشد و از شما عزیزان هزینه ای بابت خود فایل دریافت نمی گردد و در صورت نارضایتی هزینه دریافتی قابل بازگشت می باشد. این پروژه ها فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از ارائه به عنوان پروژه درسی خودداری فرمایید(درغیر اینصورت عواقب متوجه خریدار است و سایت مسئولیتی ندارد))

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 66

 

دانشگاه آزاد اسلامي

واحد تفرش

رشته حسابداري – كارداني پيوسته

موضوع تحقيق كارورزي:

حقوق و دستمزد

استاد

جناب آقاي سبحاني

نگارش

محمدرضا اكبري اصل

تاريخچه در مورد خدمات پس از فروش

امروزه با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تأثير آن در اقتصاد کشور و همچنين توجه شرکت‌هاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد سيستم‌هاي مکانيزه يکپارچه در رابطه با مديريت خدمات پس از فروش دو چندان شده است. سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان هستند، در شرايطي که خدمات پس از فروش به عنوان يکي از عوامل موفقيت شرکتها شناخته مي‌شود.

در کشور ما هنوز توجه زيادي به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دليل گستردگي به اين سمت رفته‌اند که :

1ـ در مراکز استانها اقدام به تأسيس نمايندگي کنند.

2ـ با آموزش به مشتريان خود کيفيت خدمات پس از فروش را بالا ببرند.

به عنوان مثال مي‌توان از طريق آموزش نحوه نصب دستگاهها در منزل، به افزايش سطح کيفيت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسي شرکتهاي موفق دنيا مشخص مي‌شود که اهداف و اصول اين سازمانها حول ارائه خدمات برتر مي‌گردد. به عنوان نمونه شرکت آي . بي . ام . (IBM) که در سال 1991 در نيويورک با هدف توليد ماشين حساب و ماشين تحرير تأسيس شد، با برنامه‌ريزي صحيح به يکي از بزرگترين شرکتها در عرصه فناوري ارتباطات و اطلاعات تبديل شده است. توماس واتسون موسس آي بي ام بزرگترين ويژگي شرکت را تفکر اعلام کرده است. به گفته ايشان در شرايطي که ارائه خدمات پس از فروش در بسياري از شرکتها معقوله‌اي فراموش شده است. ما آي بي ام (IBM)را مترادف که ارائه خدمات مي‌دانيم. در سال 2003 ميلادي يک نظرسنجي در شرکت (IBM) صورت گرفت. و در اين نظرسنجي از کارکنان شرکت سوال شد که ارزش ويژه‌اي که اين شرکت مي‌تواند در نظر بگيرد چيست؟ پس از بررسي نتايج نظرسنجي عواملي که بيشترين امتياز را به دست آوردند به ترتيب عبارت بودند از :

1ـ نحوة ارائة صحيح خدمات پس از فروش

2ـ از خود گذشتگي براي جلب رضايت مشتري

3ـ نوآوري

4ـ مسووليت پذيري پرسنل

خدمات پس از فروش را به سه عامل تجلي پاسخگويي در صنايع ايجاد تصوير مناسب از نام محصول نزد مشتري و مزيت رقابتي مي‌توان تعريف کرد و چاشها و فشارهاي محيطي بر خدمات پس از فروش در ايران را به موارد زير تقسيم کردند.

1ـ کيفيت پايين محصولات

2ـ افزايش فرايند انتظارات مشتريان

3ـ عدم سرمايه گذاري سازمانها در اين زمينه

4ـ تغيير قوانين

چهار عامل فوق باعث شده است که خدمات پس از فروش در ايرن با چالشهاي فراوان مواجه شود.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,850 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file84_1554329_2276.zip74.5k